Merhabalar


25 Aralık 2012

13 Haziran 2011 Pazartesi

Sprachcaffe Language School

Dün ilk defa Sprachcaffe'yi çamaşır yıkamak için ziyaret ettim. Tam anlamıyla okula bayıldım, çok düzenli, çok tertipli bir okul. Bu arada çamaşır makinesini resepsiyondan jeton alıp çalıştırıyorsunuz; bir jeton 4 €. Bizim Clubclass'ta ise bir yıkama 6€, 2 yıkamada 4€ yapıyor :)
Okulda hakkında bildiğim bazı şeyler;
Okul çok güzel olmasına rağmen eğitim kalitesinin iyi olmadığını söylüyorlar fakat bizim Clubclass ile karşılaştırdığımızda ne olabilir ki ? Belki Maltalı öğretmen sayısı daha fazladır. Başka ne olabilir ki ???
Türk oranına gelince, bütün öğrencilerin isminin ve memleketinin yazılı olduğu listeden kontrol ettim;
Şu anda 7 tane Türk var ama bu gün bi 7 tane daha geleceğini gördüm :), Okuldaki toplam öğrenci sayısı sanırım 200 küsür. Diğer milletler dağılımı ise % 40 Alman, % 60'ı diğer milletlerden eşit diyebilirim.



Sınıflar Maksimum 10 kişilik ve gerçekten çok ferah.


Bu koridorun sonuna kadar hep sınıflar devam ediyor

Kural olarak sadece Sprachcaffe öğrencileri için diyor
Ama bazen bizim arkadaşlarda buraya rahatlıkla girebiliyor.


Fiyatları normal bir mekan

Kahvaltı-öğle-akşam yemekleri için yemekhane ama tabiki bunu  satın alırsanı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder