Merhabalar


25 Aralık 2012

16 Temmuz 2011 Cumartesi

Rock Bar

Rock Müzik dinleyen birisi olarak, ilk zamanlar burada çok sıkıntım oldu :) Bir tane rock bar bulamamıştım. Rock ile ilgili bir tek "Hard Rock Cafe" var ki o da çoğu zaman pop-club çalıyor. Günahını almayalım, duvarlarda 3-5 tane imzalı (Eric Clapton- Jeff beck falan..) elektro gitar var. Ayrıca bir gün gittim, canlı müzik var dediler, bir gördüm playback yapan bir adam şarkı söylüyor :( .. :D
Neyse Paceville civarında bir tane sağlam yer buldum, V-Gen Rock Bar. (Voice of Generation) Haftada 2-3 kere canlı rock müzik var, çeşitli tarzlar çalıyorlar, Metal'den Punk'a kadar. Genelde Malta'nın yerel grupları çıkıyor ve giriş ücreti 3-7€ arası genelde. Söylemeden geçemeyeceğim, Malta'nın yerel grupları hakikaten çok sağlam !!!
Bu arada sahnedeki The areola treat. Benim Elementary hocam Lisa bu grubun solisti

Burası Paceville'de
Diğer bir yer ise Coconut Grove/remedy (Yukarıdaki haritada burası da yazıyor), Burasının 1. katında dans edilebilecek gibi DJ tarafında genelde rock parçalar çalınıyor. 2. katında ise Metal ağırlık canlı rock müzik var. Burada Canlı dinlemek henüz nasip olmadı ama biliyorum.
3. bir Rock mekanı ise Coach and Horses (Malta) ; Buraya henüz gidemedim ama, Dil okulundaki hocam burayı tavsiye etti ve hatırladığım kadarı ile Reggie- blues tarzı var sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder